Onze website maakt gebruik van "Cookies" om het gebruik te optimaliseren en te analyseren.

NVM Verkoopmakelaar - Hoogedeure Makelaars Taxateurs
Hoogedeure Makelaars Taxateurs Oostkapelle
Hoogedeure Makelaars Taxateurs Domburg
Hoogedeure Makelaars Taxateurs Walcheren
Hoogedeure Makelaars Taxateurs Zeeland
Hoogedeure Makelaars Taxateurs gemeente Veere

1 2 3 4 5

NVM Verkoopmakelaar - Hoogedeure Makelaars Taxateurs

Uw huis of appartement verkopen in Zeeland

Hoogedeure Makelaars & Taxateurs & Bouwkundig AdviesUw huis, woning, woonboerderij of appartement verkopen in Zeeland !
Hoogedeure Makelaars Taxateurs is u graag van dienst.

Een woning verkopen doen we gemiddeld maar één keer in de zeven jaar. Naast veel emotie komt er heel wat bij kijken, waar moet u zoal op letten? Kunt u misschien aansprakelijk worden gesteld indien u onjuiste of onvolledige informatie verstrekt? Welke strategie heeft u nodig en bent u in staat de onderhandelingen te voeren?

Daarom is het goed om een NVM verkoop makelaar in te schakelen,Hoogedeure Makelaars - Taxateurs is zo'n makelaar, wij behartigen alleen uw belang.In een gratis en vrijblijvend verkoopgesprek voorzien wij u graag van meer informatie.Onderstaand treft u beknopt de te nemen stappen.Klik op de onderstaande regels, de tekst wordt dan vanzelf zichtbaar!

 
Een goede prijs voor uw woning is belangrijk. Niet te laag, maar ook niet te hoog. Daarom komen wij graag bij u thuis om de woning te inspecteren. Wij letten onder meer op de technische staat, de ligging en al wat van invloed kan zijn. Ook wil wij graag alles weten van financiële zaken als servicekosten, gemeentelijke belastingen of bijvoorbeeld erfpacht. Belangrijk is de informatie over eventuele gebreken. U kunt daar – indien u dat niet meldt , door de koper achteraf op worden aangesproken. Via onze database voor woonobjecten controleren wij verder de marktprijzen van vergelijkbare woningen in de omgeving. Ook kunnen wij u adviseren over het verplichte energielabel. Op basis van al deze informatie krijgt u een uitstekend advies over een realistische vraagprijs.
Goede marketing is ook bij woningverkoop belangrijk. Afhankelijk van uw wensen en budget stellen wij een passend publiciteitsplan op, waarbij kan worden geadverteerd in diverse media. Uw woning wordt ook aangemeld in de database voor woonobjecten. Hierdoor worden automatisch alle aangesloten makelaars op de hoogte gesteld van uw aanbod. Uw woning wordt ook op funda.nl geplaatst zonder dat u hiervoor extra kosten hoeft te maken.
Naast deze aanbieder plaatsen we u woning natuurlijk ook op overige websites, waaronder huislijn.nl waar veel Zeeuws aanbod is te vinden.
Zorg dat uw woning er netjes bij staat. Potentiële kopers moeten het gevoel hebben dat het prettig wonen is. Verhelp kleine mankementen, bijvoorbeeld een lekkende kraan, een klemmende deur en een raam met een barst. Zorg ook dat de tuin er uitnodigend uitziet. Ook kunnen wij u adviseren om uw woning beter te presenteren. Zijn er mankementen of achterstallig onderhoud dan kunnen wij dit in een rapport omschrijven en eventueel aanvullen met een kostenraming zodat ook een geintersseerde weet waar hij aan toe is.
Uiteraard begeleiden wij de bezichtigingen. In overleg met u en de kandidaat-kopers, stellen wij een tijdstip vast wanneer de bezichtiging plaats zal vinden. Zelf hoeft u niet bij een bezichtiging aanwezig te zijn. Het is zelfs beter van niet. Kijkers stellen namelijk vaak meer vragen als u er niet bij bent. Bovendien durven ze meer te zeggen en brengen ze eventuele onduidelijkheden gemakkelijker naar voren. De bezichtiging biedt ons een goede gelegenheid te achterhalen waarom de kandidaat-koper geïnteresseerd is in juist uw woning en waar aanvullende vragen liggen. Deze informatie kan belangrijk zijn voor het bepalen van de strategie in de vervolgfase en uiteraard bij latere onderhandelingen. Natuurlijk brengen wij na de bezichtiging altijd verslag aan u uit over het resultaat. Kloppen potentiële kopers toch direct bij u aan, verwijs ze dan altijd naar ons, zo loopt u niet het risico dat er verschillende afspraken worden gemaakt.
Ook de onderhandelingen zullen wij voeren, uiteraard in overleg met u. Wij stellen, samen met u, vooraf vast welke biedingstactiek we het best kunnen volgen. Vaak gaat een bod van een koper gepaard met zogenaamde ontbindende voorwaarden. Op basis hiervan kan de koopovereenkomst worden ontbonden. Bijvoorbeeld als de koper de financiering niet rond kan krijgen, geen huisvestingsvergunning kan krijgen of als er een negatieve uitkomst van een bouwkundig advies is. Naast deze voorwaarden maakt u met de koper ook afspraken over de datum van levering en de zaken die achterblijven in het huis, al dan niet tegen een aanvullende vergoeding. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de gordijnen, de vloerbedekking of bepaalde verlichting.
Wanneer u en de koper overeenstemming bereiken over de prijs, wordt de koopovereenkomst opgesteld. Hierin worden de gemaakte afspraken schriftelijk bevestigd. Natuurlijk nemen wij, als verkoopmakelaar, de koop overeenkomst met u door alvorens deze te ondertekenen. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. Als alle handtekeningen zijn gezet, is de koopovereenkomst gesloten. De koper ontvangt een afschrift van de akte. Vanaf dat moment heeft hij nog drie dagen wettelijke bedenktijd, waarin hij alsnog van de aankoop kan afzien. Eveneens kan het koopcontract nog ontbonden worden op basis van de ontbindende voorwaarden die erin staan.
De ondertekende koopakte en alle relevante stukken gaan samen met een kopie van uw rijbewijs of identiteitsbewijs naar de notaris. Zodra de notaris de koopakte heeft ontvangen, stelt hij een datum en een tijdstip vast voor het ondertekenen van de akte van levering. Een aantal dagen voor de levering krijgt u van de notaris een concept van de leveringsakte en een nota van afrekening. Ook deze controleren we uiteraard samen met u of alle gegevens kloppen. Houd er rekening mee dat de koper het recht heeft vóór levering uw woning te inspecteren om te zien of alles in de afgesproken staat wordt achtergelaten. Op de dag van levering gaan wij samen met u naar de notaris. U bent officieel geen eigenaar meer van de woning wanneer u de akte van levering bij de notaris hebt ondertekend en deze is ingeschreven bij het Kadaster. Op het tijdstip dat daarvoor is vastgesteld in de leveringsakte, betaalt de koper de koopsom en, als dat van toepassing is, de prijs voor de roerende zaken die u achterlaat. De notaris zorgt voor de afrekening van de zakelijke lasten zoals de onroerendezaakbelasting en de waterschapslasten. Daarnaast regelt hij de aflossing van de eventuele lopende hypotheek op uw huis, evenals kosten welke u bent overeengekomen met derden die bij de transactie zijn betrokken. Het saldo dat overblijft, maakt de notaris over op uw rekening. U ontvangt dit nadat de akte is ingeschreven in het Kadaster. Dit is meestal één werkdag na de levering.
 
Waarom een NVM makelaar?
 
De NVM is verreweg de grootste branchevereniging van Nederland met meer dan 4.000 leden die over een groot netwerk en database beschikken. Wanneer u zaken doet met een NVM-Makelaar heeft u de zekerheid dat:U te maken heeft met gediplomeerde en gecertificeerde makelaars;
U te maken heeft met makelaars die continu bijgeschoold worden;
U te maken heeft met een makelaar die beschikt over alle marktgegevens.
 
Makelaars Domburg | Makelaars Oostkapelle
Makelaars Veere | Makelaars Westkapelle | Makelaars Vrouwenpolder
  Makelaars Gapinge | Makelaars Serooskerke | Makelaars Meliskerke
Makelaars
Biggekerke |
Makelaars Grijpskerke | Makelaars Zoutelande
0
0
0
s2smodern